התו הירוק / image3 - Lunada - כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה

אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה . החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר).

גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק. ×
×"ארכת תו ירוק ×¢×" סוף ×"שנ×" - פורטל ×™×'× ×" שלי from www.myavne.co.il
אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה. עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה . התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק. מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר).

במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר).

לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק. אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . בעליו של בית הקפה 'חותם קפה' מודאג מפני פגיעה בפרנסה בעקבות תקנות התו הירוק החדש: התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף.

מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה. החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה .

מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . ×
×"ארכת תו ירוק ×¢×" סוף ×"שנ×" - פורטל ×™×'× ×" שלי from www.myavne.co.il
הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק. התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה.

מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית:

התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה . החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. בעליו של בית הקפה 'חותם קפה' מודאג מפני פגיעה בפרנסה בעקבות תקנות התו הירוק החדש: מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק. במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה

כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה . התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת .

מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: ×
×"תו ×"ירוק: כל מ×" שאתם צריכים ל×"עת: מתי ×—×™×™×'ים ל×"צי×'ו, מי from www.poenta.co.il
אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק. עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה . מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, .

אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית .

עם זאת, בכניסה לבתי מלון יהיה ניתן להציג במקום תו ירוק בדיקת קורונה . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: גם בכניסות למסעדות, בתי קפה, אוניברסיטאות ומלונות יהיה צורך בהצגת התו הירוק. החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . בנוסף, יקוצר תוקף התו הירוק לחצי שנה. התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה.

התו הירוק / image3 - Lunada - כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; לא הגיוני להחיל את התקנות בחלק החיצוני של בית הקפה. בעליו של בית הקפה 'חותם קפה' מודאג מפני פגיעה בפרנסה בעקבות תקנות התו הירוק החדש: